Vzorový formulář pro uplatnění reklamace
Vzorový formulář pro uplatnění reklamace
(vytiskněte si tuto stránku a poté vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou emailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).
Adresát (prodávající) Internetový obchod: www.pexoesa.cz
Společnost: Kateřina Šponarová
Sídlo: Na Dolinách 1271, 140 00 Praha 4
IČ: 05079179
Telefonní číslo: +420 775447596
E-mailová adresa: eshop@pexoesa.cz
ADRESA PRODÁVAJÍCÍHO PRO ZPĚTNÉ ZASLÁNÍ REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ a korespondenční komunikace:
Kateřina Šponarová, Boženy němcové 749. Hradec Králové – 500 00
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) Vážení, dne ………. jsem ve Vašem obchodě ……….. vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže).
Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ).
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například – „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů).
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
Datum objednání:
datum obdržení:
Číslo objednávky:
Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem:
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu):
Jméno a příjmení spotřebitele:
Adresa spotřebitele:
Email:
Telefon:
V ………. Dne……….. (podpis)…………….
Seznam příloh: 1. Faktura za objednané zboží č.: