0

Časté dotazy OBJEDNÁVKY

Časté dotazy OBJEDNÁVKY

Jde zaplatit platební kartou?
Ano! Využíváme zabezpečeného platebního systému myPos

Jak mohu zaplatit za svou objednávku pexes?
V procesu objednání si můžete vybrat:

• platba Platba kartou / Google pay / Apple pay 
• platba bankovním převodem
QR platba (příjde vám po dokončení objednávky na mail a zobrazí se vám na našem webu)
• platba na dobírku při předání pexesa

Jaké metody doručení si mohu vybrat?
Momentálně k doručování používáme pouze služeb ZÁSILKOVNA, Českou poštu nemáme rádi!

Do kdy mi přijde objednávka za pexesa?
Obvykle odesíláme do druhého pracovního dne. Vaše objednávka pexes je nejčastěji doručena do 3 pracovních dnů.

Jak dostanu doklad o zaplacení pexes?
Pošleme vám ho na vámi zadaný email.

Jak mohu odstoupit od smlouvy, či uplatnit reklamaci na pexesa?
Zde jsou veškeré byrokratické formuláře 🙂

Jak budu informován o dokončení objednávky?
Na vámi uvedený email.

Jak budu informován o doručení / vyzvednutí zásilky?
To je již v režimu doručovatelské služby, obvykle posílají email a SMS.

Jak balíte zásilku?
• Při menším množství pexes nejspíš dostanete malou bílou bublinkovou obálku.
• Při objednávce více jak 2-3 pexesa vám nejspíš příjde žlutá bublinková obálka, či malá krabička.
• Při větším množství pexes vám příjde papírová krabička.
• V zásilce můžete dostat i slevový letáček na další nákup, samolepku, nebo jiné drobnosti.

Obálka se zásilkou kulatých pexes.
zásilka PexOes

Vaše objednávka se právě zpracovává. Vyčkejte a nedělejte jiné úkony v internetovém prohlížeči. Prosíme o trpělivost.

Objednávku jsme úspěšně zpracovali.

OK